20 år!

20, halvvägs till 40? Ja, faktiskt, men vad är det för dåligt med det? Tänk vad mycket skoj man varit med om på dessa 20 år, och tänk på vad mycket man hinner med på 20 år till!

Idag var det alltså min födelsedag, familjen kom ner igår eftermiddag så jag fick frukost på sängen imorse :D Fast jag blev inte direkt överraskad, det är inte lätt att smyga i en etta :P
Dagen spenderade vi med att åka runt och kika lite granna i och runt Skara, bokhyllan jag såg förra helgen var slutsåld, så jakten fortsätter! Vi åt på en restaurang i Skara och sen kom min moster och hennes nya på tårtkalas! Vi spelade plump också, jag förlorade... Oj, nu ringer det!

Haha, det var mina klasskamrater som är i Alnarp på glitter-sittning som ringde och sjöng ja må hon leva för mig! Jag blev halvt döv för de tog i för kung och foserland, men det var kul :D Nästa helg när ni är hemma får vi fira mig på riktigt!

Det här dagen har som sagt varit riktigt lugn, klockan är tolv och de andra sover redan, eller försöker iallafall. Inte lätt när min mobil ringer och jag sitter här och knapprar. Synd att Adde inte kunde komma den här helgen, krya på dig och plugga lungt gubben!

Som sagt, Nästa helg ska vi ha kalas på riktigt, hoppas jag :D Imorgon är det skyltsöndag, vad mysigt! Tomten, jag önskar mig snö!!!


Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Nej men oj..... GRATTIS !! ;)



Har nog grattade dig förut ngn gång men har i såna fall tokglömt att du fyllde det här datumet. Fast jag e skitkass på fölsedar... hoppas du ursäktar ? ;)



Hoppas din dag var braig å att du får kuligt nästa helg oxå.





//KRAMAR fr. Patrik.

2008-11-30 @ 01:27:58
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0