Typiskt...

Jaha, då var det roliga över då...

Jag skulle tydligen inte ha skrivit att mitt liv började kännas bra igen förut, för gissa vad som hänt nu?
Jag har blivit förkyld igen!!! Jag har varit förkyld hela vintern, sen typ oktober! Efter nyår var jag till läkaren och fick massa slemlösande mediciner men det hjälpte inte och tre veckor senare var jag tillbaka med bihåleinflammation istället.... Då fick jag antibiotoka och ännu en till slemlösande medicin, och två veckor senare var jag fri från bihåleinflammationen :D Fast jag var fortfarande förkyld, men det hade jag ju varit så länge så det kändes normalt :P
Fast förra veckan kände jag mig helt frisk igen! Jag var överlyckllig :D Men vad varar för evigt? Igår kväll när jag jobbade kände jag att jag började bli slemig i helsen igen och fick harkla mig flera gånger i telefonen för att kunna prata...
Hade tänkt gå och simma idag, men jag får nog stanna hemma istället och börja knapra medicin igen....

Typiskt...

Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik

Åhhhh nejje, stackars Annis !! :o(

Hoppas att du ngn gång får vara frisker ifrån sånt där dumt, ingekul å hosta å harkla sig osv m etc...

Var själv sjuk i omgångar i höstas/vintras men ganska lättsamt. Var riktigt dålig nån enstaka gång bara som tur var. Har klarat mig bra denna vinter, hoppas att även du får göra dt nästa vinter.

*krya på dig*

//Mvh. Patrik.

2008-03-12 @ 16:27:38
URL: http://dragonph.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0