Jag älskar SNÖ!!!

Vi ser det snöar, vi ser det snöar, det var väl roligt? HURRA!

Jag har kommit på en sak som jag inte riktigt har insett tidigare; Jag älskar snö!!!!

Mina bästa barndomsminnen är från vintern när jag och mina vänner lekte i snön. Vi byggde grottor, gjorde snölycktor, snögubbar, snöhästar, snöhundar, hade snöbollskrig, brottades och hade hur kul som helst!!!
I måndags kväll när det började snöa riktigt ordentligt fick jag sån lust att bara springa rätt ut och kasta mig i snön, göra snöänglar och ha snöbollskrig. Tyvärr så var jag den enda i familjen som inte gått och lagt sig än. Men efter att jag tagit korten som du kan se längre ner i bloggen så gick jag upp till min bror. Han låg i sin säng och ville inte ha snöbollskrig med mig :( Då skakade jag av mig all snö som jag hade i håret över hans säng, han blev inte alls glad :P Konstigt, han fick ju en vattensäng ;)

Ibland när jag lånar grannens hund brukar jag ta med honom till skogen, hunden alltså, inte grannen ;P, och när jag känner för det så viker jag av från stigen och racear runt i skogen och snön som en galning. Jag vet inte vem som har roligast, jag eller hunden?

Helt enkelt: Jag älskar snö!!!!

                                                                                                                       "Let it snow"

image12


Kommentarer
Postat av: Sandra

hah =) men top model är faktiskt bra annamaria!! :D
Snö är bääääst! Puss:D

2008-03-20 @ 13:14:02
URL: http://sandrrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0