Gammal gubbe?

Hejsan!

Två gånger under det senaste dygnet har jag pratat med två gamla gubbar!

Igår när jag spelade couronne på nätet chattade jag med min motståndare. Han undrade hur gammal jag var och när jag undrade hur gammal han var så sa han att han var en gammal gubbe. Senare fick jag ur honom att han var 37 år! Oh, my God!
Sen idag på jobbet skulle jag fråga om intervjupersonens ålder och då var det också en riktigt  Gammal gubbe jag hade på tråden. Han var hela 36 år!!!!

Jag satt och funderade på det där idag på jobbet när jag satt och väntade på någon skulle svara i telefon. Om nu alla som fyllt 35 kallar sig själva för gamla gubbar, vad är jag då? Jag är ju hela 19 år, det är drygt hälften av 35! Då är jag ju för f*n medelålders!!! Snart får jag kalla mig själv för en klimakterie kossa då eller?

Nä, det här går inte jag med på! Jag får ju nästan för tidig 40-års kris!!! Lyssna på mig nu alla gammla gubbar:

Man är så gammal som man gör sig till och inte ett år äldre!

(Go BWO!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0