Annis bloggar!

Välkommen till min alldeles egna blogg!


   Nu har jag tillslut bestämt mig för att skaffa en blogg jag också! Till en början var jag skeptisk mot bloggar, jag tyckte att om man nu skulle skriva något som vem som helst kan läsa, så måste man ju skriva om något viktigt. Jag menar, ärligt talat, hur många vill läsa om din vanliga, tråkiga vardag? Är jag den enda som tycker att det är sömnmedel att läsa alla bloggar där det står:
                                                   
           "Idag vaknade jag, då åt jag frukost. Sen gick jag till skolan. Kompisen var sjuk idag.
                                    Efter skolan gick jag hem och åt middag. Nu ska jag på träningen." 

  Ok, kanske lite överdrivet, men du förstår nog vad jag menar...

  Så nu kanske du tänker, men vad i hela friden hade hon tänkt skriva om då? Ja du, det är en riktigt bra fråga... Vet inte ens om jag själv kan svara på den ;) Men jag ska försöka att ventilera mina tankar lite grann, för jag är en person som tänker väldigt mycket! Speciellt när jag ska sova vilket leder till att det tar minst en timme innan jag somnar på kvällarna... Tänkte att om jag skaffar en blogg där jag kan skriva ner min tankar så kanske jag kan somna snabbare, vi får se hur der går... Men bli inte förvånad om jag snart börjar berätta om mina tråliga vardag jag också, för saker brukar aldrig bli som jag tänkt mig :P Fast å andra sidan så skulle jag ju isånnafall kunna läsa min egen blogg när jag ska sova ;)

Aja, vi får se hur det här utvecklar sig :D
Puss&Kram Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0