Nu känns det tomt...

Imorse åkte familjen hem, så nu är det bara jag och Missan kvar här i Ardala, Skara. Kändes väldigt konstigt när jag stängde dörren efter dem imorse strax efter klockan sex, det kändes på en gång väldigt tomt... Alla gjorde sitt bästa för att hålla tillbaka tårarna, men när jag stängde dörren så öppnades mina tårkanaler istället... Jag lade mig igen i sängen och kom på att jag inte sagt att jag kommer att sakna min familj, så jag var tvungen att skicka ett sms till dem, och då kändes det mycket bättre! De skrev tillbaka att de kommer att sakna mig också, och det är alltid skönt att veta ;)

När tårarna slutat att rinna så somnade jag om. Jag låg och funderade på varför jag var ledsen egentligen, och kom fram till att det var för att allting är helt nytt och mina närmsta är inte här med mig längre, men de är inte långt borta och nu behöver jag ju inte ens tänka på hur mycket det kostar att ringa till dem. Sen när jag lärt känna folk här nere och fått in de nya runtinerna så kommer nog allt att kännas mycket bättre :D Sen så har jag ju iallfall Missan här :D

Imorgon börjar skolan... Lite nervös inför om jag kommer att hitta parkering imorgonbitti, men det går nog bra. Vet att det finns rätt många på området så att. Ska bli roligt att se vilka klasskamrater man får och vart alla bor och kommer ifrån. Skulle ha varit roligt med en klasslista nu, men får hålla mig till imorgon. Undrar vad som kommer att hända under insparken, hoppas att de är snälla med oss nya ;) Det ska bli kul att få uppleva en inspark också, har hört att det kommer att bli ett minne för livet :D Vet inte när utbildningen kommer att starta på allvar, man vill ju få ett hum om vad som gäller och så, men tror att de kommer att gå igenom det i veckan och nästa vecka då vi ska vara måndag-fredag på Nordens Ark. Lite spännande är det allt ;)

Nu väntar jag på att Josefin och hennes kille ska komma på besök. Det ska bli roligt med lite sällskap nu när jag känner mig lite ensam, men det kommer nog att gå över så fort de kommer och imorgon då jag kommer att träffa massa nya människor :D

Kommentarer
Postat av: sandra

hej. nee nu är jag på mer blogghumör, wooho =) haha

2008-08-27 @ 17:09:45
URL: http://sandrrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0