Sovmorgon!

Idag börjar jag inte förrän halv elva, men jag sov ändå bara till klockan åtta...

Men det är ändå skönt att slippa vakna utav väckarklockan! Nu fick jag ju sova tills jag vaknade iallafall. Jag är jättedålig på att skriva här nuförtiden, men jag känner att jag inte har något att skriva. Min vardag är inte tillräckligt spännande att skriva om så att säga... Fast jag måste bara få berätta att i helgen kom Malin och hennes kille Micke på besök! Jag tyckte att det var jätteroligt att de åkte från Härnösand på lördagseftermiddagen bara för att få träffa mig och sen åka hem på måndag morgon igen. Vi fick hela söndagen tillsammans, så jag ska inte klaga, men det var lite synd att de var här just på en söndag eftersom att allt i Skara (och Lidköping) är stängt då... Men det var väldigt roligt att träffa dem hur som helst, synd bara att Malin var dopad i kortspel, hur kunde hon annars vinna allt?

Nu ska jag borsta tänderna och göra mig i ordning för skolan. Har PBL idag, vi ska diskutera Schweiz nya djurskyddslag, som jag tycker är väldigt bra! Den ger alla djur ett lika värde, till och med akvariefiskarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0