Första dagen hemma

Första dagen hemma har varit riktigt bra. Skjutsade mormor till sjukhuset i sollefteå för en årlig undersökning idag, det gick jättebra. Hade inga problem alls med att köra manuellt igen, fick inga motorstopp alls! Inga som man kan räkna med iallfall, fick bl.a. ett stopp, men det var pga av att jag glömde handbromsen när jag skulle backa ut från en parkering = räknas inte ;)

Innan jag och mamma åkte till mormor och morfar i Bollsta så var vi en snabb sväng i stora staden Härnösand. Köpte en tröja till farmors begravning imorgon... Den är fin, men frågan är om jag kommer vilja använda den någon annan gång... Hoppas att det blir en fin begravning imorgon, med det är jag säker på att den kommer att bli. Mamma visade massa gamla bilder på farmor ikväll, jag minns hennes leende :D Jag vill minnas henne som hon var och inte som hon blev...

Aja, nu ska jag skriva lite mer på min etologiska studie innan jag kryper till sängs. Kommer att bli en fullspäckad dag imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0