Satans jävla helvete...

Då ligger man här igen då, nerbäddad i soffan och tycker synd om sig själv...

Även fast det blev minusgrader så sket det sig iallafall, Västanfors aggregat gick sönder istället så cupen blev inställd. Och inte nog med det, jag har blivit dyngförkyld igen! Kan inte svälja, huvudvärk och rinnande näsa och ögon... Suck, så jävla typiskt... Men Adde kommer kanske imorgon, då får han ta hand om mig :P Vad skulle jag göra utan honom? Kom på att jag knappt nämnt Adde här! Men jag hoppas att han förstår hur mycket han betyder för mig iallafall.

Nu ska jag kolla på sjukhuset på 3:an och tycka ännu mer synd om mig själv...

Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Men usss dah va surt... att allt blev förstört. Du lät ju så glad när vi surrade på msn i veckan. Hoppas du kryar på dig snart vännen. kramar om





2008-10-31 @ 14:09:32
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0