Härnösand!

Då är jag tillbaka i Härnösand igen, efter två månader. Men du kan vara lugn, jag åker tillbaka till Skara på måndag igen ;)

Halv nio imorse satte jag mig på bussen från Ardala in till Skara. Jag var jättesmidig, hade med mig en rullväska, datorn, ryggsäcken och Missan i buren. Missan protesterade de tio minuterna det tog in till Skara, men de andra åtta timmarna var Missan snäll, sa inte ett ljud :D kankse var hon rädd för hundarna, men hon verkade inte stressad iallfall.

Missan är så duktig!


När vi kom hem satte Missan Tindra på plats direkt, och jag passade på att göra min etologiska studie. Nu ska jag bara skriva ihop den också... Sen är det bara fyra arbeten kvar att göra...

Just nu sitter jag och funderar på hur jag ska lösa problemet med mina sköldisar, de har det lite för trångt tror jag... Någon som har ett ett JÄTTESTORT akvarium över? ;)

Jag lovar att jag ska skriva mer, och oftare, nästa gång till er som klagat ;) Visste ni förrsten att tack vare älgjägarna så blir vargstammen i sverige starkare? Intressant...

Ses! 

Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Hejhej Annis !



Kul att ha dig tillbaka (på bloggen alltså... haha), så du inte tror jag menade i H-sand. Hur levs livet me dig dah, var ett tag sen man såg dig på msn.



//Kram Patrik.

2008-10-22 @ 13:13:52
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: Annis

Tack, iallafall en som läser min blogg ;) det är bra med mig, är hemma tills på måndag, sen åker jag ner till Skara igen. Mycket att göra så jag är inte online så ofta nej, men jag ska försöka bättra mig :D

2008-10-22 @ 22:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0