Sommar och sol, och pojkvännens förselsedag :D

Grattis älskling! Hoppas att du får en bra dag :D

Synd att vi inte hinner träffas idag bara eftersom du jobbar hela dagen, men vi får äta tårta imorgon istället ;)

Annars ska det bli riktigt skönt att vara ledig idag. Jobbade 55 timmar på fem dagar förra veckan :S Ganksa jobbigt... Men mycket pengar blir det :D Ska ut och springa sen, är jättefint väder ute, synd att det blåser bara, hoppas att jag får medvind i uppförsbackarna! Hoppas att de sopat klart gatorna snart så att man kan börja åka inlines :D Har tänkt åka runt bondsjön när det går, men idag får jag springa runt den istället ;) men nästa månad ska jag köpa nya springkläder och skor, de börjar bli lite väl utslitna nu :P

Min helg var helt ok, lite nere i lördags bara, men det berodde nog på att jag var trött och så. Men som tur är har man ju en underbar pojkvän :D Men jag blir så less på att mitt humör går upp och ner hela tiden, varför kan jag bara inte få vara glad hela tiden??? Ena dag känns allt toppen, men nästa är allt bara skit, och jag har ingen aning om varför!!! Men det är väl livet antar jag...

Men men, nu ska jag kolla på lägenheter i Skara och Oslo...

Kommentarer
Postat av: sandra

hej vännen! Joo, javet så himla irriterande!!! men hoppas på bättre löycka nästa gång :D

2008-05-07 @ 19:31:40
URL: http://sandrrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0