Finaler

Hejsan!



Idag kommer att bli en fullspäckad dag för Annis :D
Alldelles strax börjar dam SM-finalen i bandy mellan AIK och IFK Nässjö på studenternas i Uppsala. Jag håller på Nässjö eftersom det är deras första SM-final någonsin, medans AIK har tagit hela 11 SM-guld genom tiderna. Det skulle vara roligt med nya SM-vinnare :D

Klockan 15 börjar herrarnas sm-final i bandy. Då kommer Sandviken göra upp om guldet med Edsbyn, även de spelar på Studenternas i Uppsala där den senaste 22 SM-finalerna har spelats ;) Edsbyn är i sin femte raka SM-final, och jag tycker att det skulle vara roligt ifall de lyckades ta sitt femte raka guld :D Om man kollar på de matcher som Sandviken mött Edsbyn i vinter så ser det dock inte så bra ut för Edsbyn. Sandviken har vunnit med  5-11 och 10-3...
Men nu är det en ny match, och jag tror på Edsbyn ;)

Sen ikväll så är det ju final i melodifestivalen också!  Charlotte Perreli, Sibel, Rogedal, Linda Bengtzing, Christer Sjögren. Amy Diamond, Sanna Nielsen, Nordman, Frida ft. Headline och BWO ska göra upp om en plats i Europa-finalen ikväll.  Tyvärr så säger de att Christer Sjögren är en av favoriterna, men jag hoppas verkligen att det är fel!!!! Jag mår nästan illa när jag hör hans låt! Visst den fastnmar på hjärnan, men usch!!! Tycker inte om den...
Jag säger bara:

GO BWO!

Kan inte fatta att det är sant...

Kommentarer
Postat av: sandra

ANNIS DIN SVIKARE!!!! Edsbyn kan skita ner sig!!! ;D Dom kom ju till smfinal på ren jävla tur;p Dom har glidit igenom hela slutspelet på RÖTA! :p synd att dom vann... igen!! haha

2008-03-15 @ 21:11:17
URL: http://sandrrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0