Äntligen!

Jag måste bara citera Gert Fylking!                       
"ÄNTLIGEN!"

Det känns helt underbart att äntligen ha hittat min motivation igen! Eller så är det den som har hittat mig kankse? Vilket som, det spelar ingen roll! Det viktigaste är att jag känner mig mycket gladare på morgorna nu är jag gjort på väldigt länge!

Jag tror att det beror på att jag kommit över "slut-på-bandysäsningen-depressionen" genom att ha kommit in löpningen istället, sprang 8km igår och det kändes underbart! Sprang hela vägen också :D
Sen har jag ju äntligen kommit igång ordentligt med jobbet nu. Har schema för resten mars :D Och för att vara ny på jobbet så känns det faktiskt riktigt bra, jag säljer endel ;)

Imorgon ska jag på skridsko-kurs. Jag, Elin Fahlén och HAIK-Gubbarna ;) En från Svenska bandyförbundet ska gå igenom skridskoteknik och träning med oss. Ska bli riktigt roligt faktiskt. Blev inbjuden på den eftersom jag varit tränare i vinter :D Har fått massa posetiv feedback från massa glada föräldrar för att jag och Elin Tjäder gjort ett så bra jobb med deras barn. Några tyckte att vi skulle utbilda oss till lärare ;)
Synd att Tjäder inte kan komma imorgon, hon går på kryckor nu. Skadade knät igår när mitt lag spelade match mot hockey-killarna i AIK. Jag ville vara med, men jag jobbade första dagen i torsdags så... Hur som helst så förlorade tjejerna med typ 13-1 ;)

image10

              

Nä, nu väntar en varm kopp The!

Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik

Hiiiiii !

Va roligt att du fått tbx motivationen Annis ! :o)

Hoppas att dt håller i sig nu, men spring inte ihjäl dig i början... hehe.

//Mvh. Patrik.

2008-03-08 @ 14:49:14
URL: http://dragonph.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0