Bilder från nationaldagshelgen ;)

Årets första dopp på nationaldagen i Norrfällsviken, i havet :D Det blåste svinkallt! Men det var skönt i vattnet ;)

Årets första (och snabbaste?) dopp på nationaldagen i Norrfällsviken

Jag och Malin hoppade studsmatta idag :D Lite barnasinne måste man ju få ha ;)

Jag kan flyga!
Vilken pose i luften :P
Självutlösaren på kameran, jag hann springa ner för backen, upp på mattan och börja hoppa på mindre än 10 sek ;)

Efter allt hoppande behövdes det fyllas på med energi, vad är bättre då än en jättegod sockerkaka med vanlijfyllning? ;)

Malin är bästa på att baka sockerkaka ;)

Och efter allt hoppande och ätande så var vi ju tvugna att ta ett dopp också :P

jag och Malin vid badplatsen i Gussjö

Japp, så såg min helg ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0