Samalare än Thord, Brolle & E.M.D

I helgen var det Härnösands stadsfest, med riktigt bra artister t.o.m!

Fast tyvärr missade jag Nordman som spelade på lördagskvällen :( Istället låg jag i hemma i soffan med fruktansvärd huvudvärk! Inte ens alvedon och sömn på eftermiddagen hjälpte, och det är ingen höjdare med hög musik och huvudvärk. Vilken tur att jag inte hade betalat för två dagar iallfall. Bandylaget hjälpte till att duka i Wallmans Salonger-tältet så fick vi tvådagars-biljetter som tack :D Men som sagt, jag gick bara ena dagen. Men det ångrar jag inte! Fast det var lite tråkigt att vi bara var fyra stycken som sjöng med, dansade och visslade. Resten av publiken stod och kollade på oss :P Kändes lite så iallafall, men kul! det var det :)

Som uppvärmning spelade Smalare än Thord, hade aldrig hört dem förrut, men de gjorde lite paradi på kända låtar. "Backstreet boys" var bäst!

Sen körde Brolle några låtar, mest ballader, men det behövdes för då behövde man inte hoppa utan bara stå och gunga ;) Ring of fire är låten som jag tyckte var den bästa som Brolle spelade. Fast introt var väldigt lååååååångt eftersom de fick problem med trummorna eller basen...

Sen, efter trettio minuters tjatande från publikvärden om att alla skulle backa för att man inte skulle klämmas längst fram, så entrade E.M.D scenen!!! Till alla fjortisars stora förtjusning ;) Inklusive min och mitt gängs :P Det går inte att prata bort, SNYGGA, det är de! Och bra låtar spelar de också :D Fast jag stod inte och gapskrek längstfram iallafall, och inget plakat hade jag heller ;) Men en kamera, det hade jag och den användes flitigt!


Brolle Jr.
En bokstav fattas men ;)
E.M.D
Mmm, så snygga de är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0