Man fyller bara 20 en gång

Man fyller bara 20 år en gång, och det måste man ju komma ihåg!

Därför bjöd jag in hela klassen till mig. Jag tänkte att 44 personer i min lägenhet kanske inte skulle funka, men eftersom jag var så sent ute så skulle nog ingen komma. Men vi blev 21 stycken tillslut, på 40 kavdratmeter. Men det gick bra, vi hade gott om plats och väldigt trevligt :D Om vi varit höns hade vi kunnat vara 339 stycken till i min lägenhet ;)

Nayna, Lopp (hennes pojkvän), Lisa, Sandra och hennes pojkvän Peter kom lite tidigare och åt paj med mig och Adde. Nayna o company tog med sig en jättegod paj med spenat och pinjenötter och jag och Adde bidrog med en veg. tacopaj. Vid sju började folk droppa in, tur att de hade lite godis och chips med sig för jag hade inte köpt så att det skulle ha räckt hela kvällen :D Jag är riktigt imponerad av rökarna i min klass, de är riktiga förebilder för andra rökare eftersom de ställde sig på balkongen, stängde dörren och fixade en flaska att fimpa i, så långt har inte många rökare kommit ;)

Vi halv elva trängde vi ihop oss i fyra bilar och körde in till Skara. Adde fick köra stefans saab med dåliga bromsar, och smarta som vi var så var det den bilen som vi satte sex personer i! Men som tur var så kom alla fram hela och rena och under vägen kom vi som åkte i Åke på att alla som gått på naturbruksgymnasium kan Ronny och Ragges låt "Anna".
Inne i Skara var det rätt dött, det var dansband på Happy Bowl och på Olins tog de 100spänn i inträde. Men jag, Adde och Kristoffer spelade bowling då vi fick ta på en bana. Kristoffer vann stort och förlåt älskling, du ska få vinna över mig nästa gång ;) Eller inte, hihi :P Fast jag vann faktiskt bara med två poäng...

Sammanfattat så var helgen underbar! Fast den gick väldigt fort... Det var ett tag sen jag och Adde kunde träffas hela helgen :D

Oj, nu måste jag sova, ska till tandläkaren imorgon och laga mitt första hål!

Jag och johanna :D


 

Adde, Karin och Andrea fick plats på sängen :P


 

Det var inte allt för trångt iallafall. Som sagt, om vi varot höns så hade 339 stycken fått vara i min lägenhet på 40 kvadrat!


 

Tack för boken älskling, den verkar jättebra! 

Kommentarer
Postat av: Malin Kling

Hej! Önskar man kunde ha varit med och firat din stora dag :) vilket fin linne du hade hittat:)vi får umgås när du kommer hem.. kramar

2008-12-10 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0