Underbar dag!

Hejsan alla glada :D

Jag har försökt logga in på bloggen flera gånger förra veckan och i helgen, men det funkade inte :( Men som tur var så påverkade det inte min dag idag :P

Jag klev upp tidigt (hmm, kl åtta...) och bakade limpor, var jätteinvecklat, var tvungen att värma vatten till 37grader och smula ner jäst och tillsätta en påse bakmix ;P När det jäste åt jag frukost och vid nästa jäsning diskade jag och när brödet var i ugnen började jag med skattedeklarationen för företaget... Har tränat på att skriva nollor idag ;)
Kl elva tränade jag med Malin på gymet och sen gick vi ner på stan för att fixa saker till helgen då jag har avslutning med bandylaget :D Förresten så är det väldigt svårt att dra en cykel som man låst ;) Som tur var så hade jag nyckeln med mig, men problemet var att jag glömt att jag ens låst cykeln ;)

När jag och Malin kom hem till mig var vi utsvultna, men det fixade sig med the och nybakt limpa med ost under doktorn kan komma på tv4 :D vad har de gjort med doktorn kan komma förresten?!?!?! Vart är de gamla läkarna och piloten i Coopers Crossings??? Det var väl det enda dåliga som hände idag... 

Till middag blev det kikärtsbiffar med stekt-kokt-potatis eller heter det kokt-stekt-potatis??? Hur som helst var det hur gott som helst!!! Spec när potatisen var stekt i ströbröd och paprikapulver :D 

Sen åkte jag till jobbet, varje intervju tog 25-30 min så tiden gick fort :D När jag kom hem pratade jag med Martinie, visste ni att läkarna ritar egna rötgenbilder?!? Inte jag heller, blev jätteförvånad när Martina berättade det ;P


"-Såg du läkarna som demostrerade på torget idag?
-Nä, vad demostrerade de om?
-Jag vet inte, kunde inte läsa vad de skrivit på plakaten!" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0