Jag älskar den här känslan,

 känslan av att det finns någon i din närhet som verkligen älskar dig, precis som du är!

Vet faktiskt inte om jag har känt så här förut, men jag gillar det ;) Träffade min älskling igår efter jobbet. Vi åkte upp till Vårdkasen och klättrade upp i tornet. Vi stod där och pratade och njöt av Härnössand by night ;) Jag lutade mig mot honom och han höll om mig och vi pratade om allt möjligt! Jag glömde allt annat; kylan, tiden. Allt som existerade för mig just då var han som höll om mig och den vackra utsikten. Efter ett tag så gjorde kylan sig tyvärr påmind, så vi åkte hem, och jag somnade med ett leende på läpparna.

Jag vet att mina känslor kommer att gå upp och ner, det gör de alltid. Men jag blir jämt gladare när jag träffat min älskling och jag vet att jag kan berätta allt för honom! Skytten inom min gör sig påmind ibland, men jag försöker att inte lyssna på honom längre ;) Det som jag skrev tidigare i bloggen om stjärntecknet Skytten stämmer verkligen in på mig, spec. citatet "Blir kraven för höga bryter du direkt, eftersom du ständigt lyder din inneboende frihetssträvan" . Mina vänner vet att det har varit så tidigare, men det är något som jag jobbar på eftersom varken jag eller de i min närhet mår bra av det! Men eftersom det finns något alldelles speciellt mellan mig och Nourollah så tror jag att det inte kommer att bli något problem för oss :D Eller jag hoppas iallafall det...

Kommentarer
Postat av: Malin Kling

Vad mysigt det låter :) Så skönt att du är lycklig med Nourollah och att ni har det så bra tillsammans.. Hoppas det kommer funka mellan er och att ni alltid kommer att ha det bra..
Jag älskar oxå den känslan att det finns någon i närheten som alltid uppskattar dig för exakt den personen du är och man inte behöver göra sig till. En person som alltid gör dig glad och som du kan vara exakt dig själv med.
Hoppas Sthlm och ålandsfärjan blir rolig nu :)
Vi får hitta på något nästa vecka då du är hemma igen :)

Kramar Malin

2008-04-16 @ 13:17:54
Postat av: Sandra

Tjena! :D Jag vet inte, inte bokat ännu men ska göra det hade jag tänkt! :) JAAA, VI VILL HA BANDYBANDY NUUUU!! :D

2008-04-16 @ 17:20:30
URL: http://sandrrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0