GRATTIS SARA :D

Hejsan!

Sara fyllde 20 år igår, så nu är hon nästan vuxen ju ;) Bara en man och familj som saknas ;)
Innan jag åkte till Saras kalas igår så åt jag middag hos min moster och mina kusiner, jättegott :D Blev tårta till efterätt, mums!

När jag kom till Sara så åt hon, Elin och Hedvig middag, jag visste inte att man kan misslyckas så med pulver-beanaisesås! kan du tala om hur du gjorde elin? ;)
Efter ett tag kom Malin, Danne, Nourollah och Hassan också, då var det singstar som gällde :D Killarna ville inte vara med, så det blev jag och Sara mot Elin, Malin och Hedvig. det var faktiskt riktigt jämt, vi var lika dåliga på att sjunga alla fem ;) efter några timmar med singstar så kände vi för att dansa, men sara hade inga skivor :( Som tur var så hittade vi "Koppasbärs-Tomterock" som vi rockde loss till ;) Bjällerklang är en riktigt bra bugg-låt :P och julmusik i April? vem bryr sig? ;) Vi tycker om att tänka framåt helt enkelt :)

Sen blev de dax för de andra att dra ut, men eftersom jag varit sjuk hela veckan så kände jag att jag inte orkade. Tur var kanske det eftersom jag vaknade med över 38 graders feber i natt :( fast när jag vaknade på morgonen så var jag feberfri igen, som vanligt... har fått feber varje kväll den här veckan, men varit bra på dagarna... var till läkaren i torsdags. Han sa att det var allergi! Ha, säkert! Aja, ska tillbaka på torsdag, så får väl se om jag är bättre då eller inte...

Aja, nu ska jag mata sköldisarna! bilder från gårdagen kommer senare, när jag hittat kabeln till min kamera ;)

Grattis igen Sara! :D

image15
Sjunger för kung och forsterland ;)
image16
Jag och Nourollah

Kommentarer
Postat av: Malin Kling

Ni ser ut som ni hade det roligt iaf ;) själv var jag hemma och bakade på lördagen och såg på tv typ :P sen kom jag på att näe jag åker ner och är med Micke en sväng, så vid 4 åkte jag med Sven-Erik ner eftersom han endå skulle jobba och så sov jag hos Micke och var med han tills han skulle åka upp till lumpen igen och jag hem till mig :) man är bra tokig ibland men :)
söt du och Nourollah var ;) vi får se till och hitta på något nån dag :) Kramar

2008-04-14 @ 12:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0