Full fart på lilla Wilde!

Nu har det gått tre dagar sedan jag hittade den lilla kattungen som numera kallas för Wilde, Vi får se om det är ett namn som kommer hönga kvar eller om vi kommer på något annat passande.

Imåndags var jag och Elle med den lilla till veterinären. Där konstaterades det att han hade löss och öronskabb och fick strong hold utskrivet. Behandlingen var att regöra öronen med vatten och topz (konstigt att han hörde något överhuvudtaget innan) och sedan var det bara att droppa några droppar strong hold i nacken. Redan på kvällen började ohyran dö och ramla av.

Jag var och hälsade på hos Elle igår en sväng och man kan knappt tro att det är samma kattunge! Snacka om full fart! Han är jättesöt och busig. Vi får se vem han kommer att få bo hos sedan. Antingen kommer Elle att behålla honom annars tar jag med honom till mamma och pappa i slutet av månaden så får Tindra en liten kompis. Det kommer hon nog att gilla!

Lilla Wilde i Elles knä


Kommentarer
Postat av: Vickis

Vad söt den är!!:)

2009-10-21 @ 15:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0