Helt underbara människor!

Jag har tänkt det fler gånger för mig själv, men nu måste jag skriva det! Jag är så lykligt lottad som har så underbara människor i min närhet! Jag har en familj som alltid finns där och ställer upp för mig, en pojkvän som står ut med mig precis som jag är, vänner som lyssnar, skrattar och gråter med mig, tränare som finns där och puttar in mig på rätt spår och grannar som ställer upp utan att tveka!

Imorgon åker jag till uppsala med skolan, på kvällen spelar mitt bandylag mot sunvära hemma i Göteborg. Har precis pratat med mina tränare på telefon, jag sa att det gick ett tåg från uppsala som skulle vara i göteborg 19.20, fyrtio minuter före matchstart imorgonkväll och om det gick några tåg eller bussar till uppsala efter matchen så skulle jag kunna vara med och spela. Min tränare skrattade lite och sa, vänta så ska jag kolla upp det! Han ringer upp efter en stund och säger att det går en buss kl 22.40 tillbaka som skulle vara kl 7 i uppsala. Om jag kände att jag orkade så skulle de betala biljetterna. Fast det kändes lite väl stressigt att åka fram och tillbaka över halva landet tre gånger på en och samma dag, så jag bestämde mig för att skita i det. Men tränarna sa att det var kul att jag var så engagerad att jag kolla upp om det ens var möjligt och tillade att nu var det bevisat att bandyspelare inte är riktigt riktiga :P

Så, det blir ingen match för mig imorgonkväll, men jag pratade med min kusin urban aldelles nyss, jag ska spela match med herrarnas b-lag ikväll istället :D Lite nervöst, men kul!

Nu måste jag åka, men jag vill tacka alla underbara människor i min närhet en gång till! Tack för att ni finns!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0