Som vilken annan träning som helst, eller?

Hjälp! Om en timme ska jag hämta upp Åsa och åka iväg till Mariestad, för att träna med deras herrlag i bandy!!!!
Jag är riktigt nervös... De kommer säkert att vara jättebra. Med tanke på att ett P15-lag är lagomt motstånd till ett dam-lag så, ja....

Min kusin tränar med dem, så jag känner iallfall en där. Eller känner och känner, vet vem han är iaf, fick se honom på kort i helgen ;)

Men man kan bara göra sitt bästa, och om de visar sig att de är allt för bra för oss så har vi iallfall provat! jag hoppas att det kommer att gå bra, för det skulle vara roligt med fler is-pass i veckan... har inte åkt skridskor på 8 dagar nu, och om 3 dagar är det cup i västanfors! jag hoppas att övergångspapperen är klara bara, annars får inte jag spela...

Nu måste jag plugga lite PBL, ska läsa på om empati hos djur, spännande :D

Bandy är kul! Bandy, the king of games :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0