Kom igen, bli kallt!

Pratade precis med tränaren, det bli kanske ingen cup i helgen! De har kanske ingen is i Västanfors! Men om det inte blir varmare så kan de måla linjerna imorgon så hinner det frysa till på lördag, hoppas!!!! Enligt SMHI så ska det bli -1 grad imorgon och resten av helgen, skulle vara kul om de för en gångs skull hade rätt... Missuppfatta mig inte, jag har stor respekt för de på SMHI, det är inga lätta saker de håller på med, men just därför så blir det många gånger fel i deras flerdygnsprognoser. Hur som helst så önskar jag innerligt att Kung Bore vinner kriget så att det blir kallt i helgen!

Annars så hoppade jag över innebandyn idag, känner att jag börjar bli förkyld, igen!, och vill inte riskera något... Istället skrev jag klart min studie, eller iallafall det första utkastet. Kommer nog att modifiera det en hel del innan jag bli något så där nöjd med det. Jag har även rensat avloppet idag, känner mig så duktig! vet inte om det hjälpte, men det får vi hoppas. Hur som helst så behövdes det göras.

Träningen igår med Mariestads herr-lag gick bra. Det var ett helt annat tempo än vad vi var vana med, men på slutet gick det bättre. Kan beror på att de blev trötta ;) Åsa gjorde tre mål på matchen och jag ett, så vi var rätt så nöjda med våran insats. Jag tror att det kommer att ge oss oerhört mycket att träna med dem. Vi kommer lära oss att spela på ett annat sätt och att kolla upp! I learned the hard way :P Tur att jag hade hjälm kan man säga.

Jag har även fårr kommentarer om att jag skriver så ojämnt, ibland går det över en vecka innan jag skriver och ibland skriver jag flera dagar på rad. Det beror på att ibland känner jag att jag inte har något att skriva om! Men jag ska försöka förbättra mig :P

Jag har lagt upp några bilder under gamla inlägg nu när jag har laddat ur kameran, kolla gärna in dem om du har lust!

Grattis morfar!
89 år är inte fy-skam!
Hoppas att du haft en bra fördelsedag!

Morfar fyller 89 år idag! Än hänger gubben med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0