Varit fri i snart ett år :D

Hej!

Jaha, då var det första Maj då. Om elva dagar är det ett år sen jag tog studenten!!!! Kan inte fatta det... Men jag har hunnit med en hel del det här året: Jag har tagit studenten, fixat visum till USA, varit i Tyskland, jobbat i Norrfälls, varit på roadtrip med Elin, Sara och Malin, åkt till USA för att jobba som au pair i ett år, kommit hem från USA efter en månad, spelat en till bandysäsong, var på halloweenmaskerad, startat ett eget företag (Städat & Klart Härnösand), misslyckas totalt med att starta ett eget företag ;), sökt jobb, fått jobb på Intervjubolaget, Vendator och HSB (samtidigt!), läst Matte E på distans på komvux, hoppat av Fysik B på distans på komvux, men kanske bäst av allt som hänt det här året; träffat min älskling Nourollah :D  

De har 12 månaderna efter studenten har verkligen gått upp och ner, ibland har jag varit så deppig att jag inte vetat vad jag ska ta mig till och ibland har jag varit så lycklig att jag inte vetat vad jag ska ta mig till; men över det hela så har det varit ett riktigt bra första år som fri ;)

         
image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0