Snälla, var tyst!

Gó kväll ;)

Kom precis in från en kvällspromenad med älsklingen, riktigt skönt ute :D Hade inte träffat honom sendan förrgår, så vi hade en hel del att berätta. Tyvärr så började jag med att klaga lite. Jag varnar dig innan, för det här kommer inte att låta bra men; Jag klagade på dem som klagar hela tiden!

Ok, dax att förklara mig ;) Idag när jag kom till jobbet klockan ett så kan jag ju inte precis säga att jag verkligen ville jobba, men jag vill ju trots allt tjäna pengar, så jag gick dit iallafall. Och då menar jag att jag gick dit för att jobba, inte sätta mig vid datorn och klaga på att jag inte ville jobba, som några andra gjorde. Jag förstår att de är less på att sitta inne en solig eftermiddag och ringa runt till folk som inte vill bli uppringda, vem är inte det? Men jag lovar dig; det blir inte bättre av att man klagar. Det påverkara inte bara dig själv, utan även dina arbetskamrater/kompisar. Gilla läget!

Det var det enda jag klagade på faktiskt ;) Annars så har det varit en bra dag, det är löning imorgon :P

Nä, nu ska jag sova!

Du måste haft änglavakt Danne! Och det är jag glad för! Stay in there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0