Comeback ;)

Tjena!

Har varit en riktigt varm och skön dag idag. Jag solade i drygt en timme, och det var mer än tillräckligt länge för att få en fin röd färg ;) Förhoppningsvis blir jag åtminstone lite brun efter att brännan lagt sig...

Jag och mamma gick över till grannarna och fikade på eftermiddagen och sen kom Ida (min 5åriga kusin) hem till oss och jag fick vara barnvakt ett tag och kolla på Bolibompa :P Fast det var faktiskt bra program, Lata Lucy och Ebb & Flo var jättespännande ;)

Sen bar det av till Beregeforsen för att spela Korp-Fotboll. Laget som jag skulle spela med var några man kort så Ninnie (min hårfrissa) ringde Elin och mig och frågade om vi kunde ställa upp, och det kunde vi så klart :D Bytte till och med pass på Resultat för att kunna vara med ;) Vi var tio stycken som skulle spela, men jag kände bara Elin och Ninnie sen tidigare. Vi spelade 2x20 min mot ett ungt lag, de hade nog bara två/tre stycken som var lite "äldre" och det var riktigt jämt. Jag hade inte spelat fotboll sedan sjuan, och då stod jag bara i mål, men det kändes bra och jag hade ju inte direkt någon press på mig eftersom alla var där för att ha roligt. Jag lyckades till och med med några (2st) riktigt snygga passningar som ledde till målchans ;) Tidigt i matchen gjorde vi 1-0, men vi hade många fina uppspel resten av matchen också, bara det att antingen gick bollen strax utanför stolparna eller flög tre meter ovanför ribban :P Men vi vann matchen med 1-0 :D De får gärna ringa igen om det fattas folk, för det var grym roligt att spela igen!

Nä, nu väntar Eragon och Spharia på mig ;) Sov gott, det ska iaf jag göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0